Vänersborgs kommun är årets jazzkommun!
Onsdag 22 Februari 2012
Du är här:

Lättläst svenska

Detta är Vänersborgs kommuns
webb-plats.

Du klickar på orden till vänster om du vill läsa mer om kommunen.

Vänersborgs kommun har hand om barnomsorg, skolor och vård till de äldre.

Kommunen sköter gator och parker.
Vi ser också till att det finns dricksvatten i din kran.

Vänersborgs kommun har 3 300 anställda.
Här bor 37 000 personer.

Vänersborg har funnits sedan 1644.

Tyck till om oss
Vi vill veta vad du tycker om våra lättlästa sidor.

Vad är bra och vad är dåligt?

Du kan skicka e-post till oss:
webbredaktionen@vanersborg.se

Kontakta oss:
Vänersborgs kommun
462 85 Vänersborg

Besöksadress:
Sundsgatan 29

Kommunkartalänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Telefon:
0521-72 10 00

Telefax:
0521-72 19 60

E-post myndigheten:
kommun@vanersborg.se