Hoppa till innehåll

Publicerad 2017-04-19

Vill du jobba i socialförvaltningens nya bemanningsenhet?

Den 1 april startade den nya bemanningsenheten inom socialförvaltningen.

Bemanningsenheten ansvarar för att bemanna vid korttidsfrånvaro på 134 arbetsplatser inom förvaltningen. De som gör det uppdraget möjligt är framför allt alla undersköterskor, vårdbiträden, personliga assistenter och stödassistenter som är fastanställda i bemanningsenheten, vilka idag är 72 stycken. Utöver detta har vi ca 400 timanställda. Åtta bemanningsassistenter är navet i arbetet och de ansvarar för olika geografiska områden och arbetsplatser och är en viktig kontakt för både personal i bemanningsenheten och för de olika arbetsplatserna som behöver personal.

Se mer information om socialförvaltningens bemanningsenhetlänk till annan webbplats.

KONTAKT

Enhetschef
Marcus Eriksson

Telefon: 0521-72 24 90

E-post: marcus.eriksson@vanersborg.se

Enhetschef
Anna Cederlund

Telefon: 0521- 72 24 91

E-post:
anna.cederlund@vanersborg.se