Hoppa till innehåll

 

Denna sida är äldre än sex månader, och innehållet kanske inte längre är aktuellt.

Hör av dig till oss

Person som knappar in ett telefonnummer på en telefon

Du kan ringa till kommunen
på telefonnummer 0521-72 10 00.

Våra öppettider är

1 maj - 31 augusti (sommartid)
Måndag till torsdag klockan 08 till 16 och fredag klockan 08 till 15.

1 september till 30 april (vintertid)
Måndag till torsdag klockan 08 till 17 och fredag klockan 08 till 16.

Receptionen har lunchstängt mellan klockan 12 och 13.

Kommunhuset ligger på Sundsgatan 29.
Det är inte långt från gågatan.

Det går också bra att skicka e-post.
Då är adressen:
kommun@vanersborg.se

För vanliga brev är adressen:
Vänersborgs kommun
462 85 Vänersborg

Länk till sidan kontaktpersoner med svårare text

Vänersborgs kommunhus

KONTAKT

Vänersborgs kommun
462 85 Vänersborg

Besöksadress:
Sundsgatan 29

Telefon växel:
0521-72 10 00

E-post myndigheten:
kommun@vanersborg.se