Hoppa till innehåll

 

Denna sida är äldre än sex månader, och innehållet kanske inte längre är aktuellt.

Ledsagarservice

Om du har funktionsnedsättning. Kan det vara svårt att ta sig ut själv. Då kan en ledsagare följa med dig.

Ni kan göra saker som du tycker om till exempel:

  • fika
  • besöka vänner
  • titta på sport
  • vara med i sport
  • gå på bio eller teater
  • gå på promenader
  • göra andra saker du tycker om

Du kan även få ledsagning med kompisar,
då gör ni roliga saker tillsammans.

Välkommen att ansöka om ledsagning.

Kontakt med biståndshandläggare. Öppnas i nytt fönster.

KONTAKT

Vänersborgs kommun
462 85 Vänersborg

Besöksadress:
Kungsgatan 15
(Folkets hus)
vån 3 och 4

Kommunväxel:
0521-72 10 00