Hoppa till innehåll

Bostad för psykiskt funktions-nedsatta

Sjöbodsvägens serviceboende
Boendet är till för dig som behöver stöd dygnet runt.
Här bor du i egen lägenhet som har 1 rum och ett litet kök.
Det finns rum där du kan träffa andra.
Du kan få stöd både på dagen och på natten.

Edsvägens stödboende
Här bor du i en egen lägenhet med 2 rum och kök.
Det finns rum där du kan träffa andra.
Du kan få stöd både på dagen och på natten.

Kastanjevägens serviceboende
Här bor du i en egen lägenhet med 2 rum och kök.
Det finns rum där du kan träffa andra.
Du kan få stöd både på dagen och på natten.

Välkommen att ansöka om bostad.
Tryck på länken "Vem kontaktar du?"

KONTAKT

Kontakta oss:

Vänersborgs kommun
462 85 Vänersborg

Besöksadress:
Kungsgatan 15
(Folkets hus)
vån 3 och 4

Kommunväxel:
0521-72 10 00